Tuesday, September 16, 2008

Iklan Terkini Sunsilk

3 comments:

  1. Apa komen anda tentang iklan ini??? anak sapa la nih??? hahahhhhhh

    ReplyDelete
  2. "aku seorang lepasan graduan ijazah elektronik, walaupun lepasan ijazah, amat sukar cari pekerjaan. Binggung juga memikirkan pinjaman PTPTN yang wajib aku bayar. Mujur teman ajak aku sertai IGETWORLD. Mulanya mmg tak yakin, tetapi bila aku melihat "statement account" dia, aku terkejut.. Hampir setiap hari duit masuk ke dalam akaunnya..Aku mulakan dgn RM50 sebagai modal utk mengaktifkan status RESELLER aku.. lepas diaktifkan, aku mula mencari DOWNLINE aku... mulanya aku ajak teman2 aku dan iklan di internet...dapat la RM100~RM200 sehari.. itu permulaannya.. sekarang sudah lebih dari itu..aku dah mampu bayar PTPTN dan bulanan SAGA BLM aku.... ANDA pun boleh jika berkeyakinan.. HANYA RM50 SAHAJA.. dan peluang anda untuk mencari DOWNLINE untuk mendapatkan balik modal RM50 anda semula.. TERIMA KASIH IGETWORLD.. CEPAT DAFTAR SEBELUM ANDA MENJADI DOWNLINE ORANG LAIN ???"

    ANDA BOLEH MULAKAN DENGAN AHLI KELUARGA ANDA, RAKAN RAPAT ANDA DAN SETERUSNYA RAKAN SEPEJABAT ANDA... CEPAT SEBELUM ANDA MENJADI DOWNLINE MEREKA.. PASTIKAN ANDA MENJADI UPLINE MEREKA

    BAGAIMANA???
    1. Mulanya anda hanya perlu membayar RM50 untuk pendaftaran dan membolehkan anda mendapatkan byk e-book yang terdapat di laman web IGETWORLD (setelah mendaftar). TOP UPLINE (RM40) dan UPLINE (RM10) akan mengAKTIFkan status anda selepas anda membuat pembayaran kepada BANK-BANK yg berdaftar dgn IGETWORLD.

    2. Selepas status anda diAKTIFkan, anda sekarang boleh mengajak keluarga, rakan2 anda menyertainya di bawah anda. Maksudnya anda menjadi UPLINE mereka.. Ini membolehkan anda mendapat RM10 utk setiap DOWNLINE yang masuk di bawah anda... (jika dpt 5 DOWNLINE.. ANDA sudah BALIK MODAL RM50)..

    3. Ketika ini TOP UPLINE masih lagi mendapat RM40 manakala anda mendapat RM10... UPLINE yang di atas anda sudah tidak lagi mendapat apa2.. MAKA PENTINGNYA ANDA MENCARI DOWNLINE ANDA SETELAH STATUS ANDA AKTIF hingga anda menjadi TOP UPLINE yg membolehkan anda mendapat RM40 untuk setiap DOWNLINE.... hinggalah anda mendapat RATUSAN malahan RIBUAN RINGGIT sehari.. INI REALITI !!!!!!

    "JANGAN BIARKAN ANDA MENJADI DOWNLINE KEPADA ORANG LAIN" "TERUSKAN PROMOSI ANDA"


    KEISTIMEWAAN IGETWORLD - Kepunyaan Bumiputera

    KETERANGAN LANJUT ---> http://www.igetworld.com/ulat

    DAFTAR TERUS --> http://www.igetworld.com/index.php?page=daftar&action=register&ref=ulat

    TAK PERCAYA ?? RUJUK SINI --> http://www.i-get-world.blogspot.com

    senarai BANK..

    1. MAYBANK
    2. RHB BANK
    3. CIMB BANK
    4. AM BANK
    5. PUBLIC BANK
    6. AFFIN BANK
    7. HONG LEONG BANK
    8. SOUTHERN BANK
    9. MUAMALAT BANK
    10. BANK ISLAM
    11. BANK RAKYAT
    12. BANK SIMPANAN NASIONAL

    CEPAT SEBELUM ANDA MENJADI DOWNLINE KEPADA RAKAN2 ANDA..ANDA YANG RUGI.. KINI SAYA MAMPU MENDAPAT DUIT SAMPINGAN

    ~ BELUM CUBA BELUM TAU ~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...