Friday, February 13, 2009

Kembali Lagi.....

Salam buat semua....

Kini saya kembali balik untuk mengemaskini berita-berita atau cerita-ceriti terkini untuk sekadar untuk info atau pun hiburan... sejak kebelakangan ni tak berkesempatan nak update blog... ni pun baru je abis berbengkel di Hotel Grand Bluewave. Bengkel yang dipanggil "Post Occupancy Evaluation for Health Facilities". Bengkel ini telah diadakan selama 2 hari 1 malam.

Dengan terpaksa rela menjadi urusetia peralatan/Audio Visual merangkap juga sebagai peserta bengkel. Kaki lenguh. Haha.... Insya'Allah nanti aku masukkan serba sedikit gambar semasa berbengkel tuh... Ramai jugak yang hadir ke bengkel tuh...

Selain tu, aku nak update jugak gambar majlis pernikahan sepupu aku di Gombak pada 2 Januari 2009. Tu pun aku tak sempat nak edit lagik gambar-gambar dia....nantilah...aku akan masukkan jugak dalam blog nih....

Haaa...pasal emel plak....blm tgk lagik aper citer-citer yang aku boleh selitkan....tak tgk lagi emel daaa.....haha....anyway klu ada yang menarik....aku akan masukkan nanti...

OKlah....kalau ada ape komen boleh la emel pada aku ataupun tinggalkan komen anda didalam My Guestbook okey.... dannnnn selalulah kunjungi blog nih... lagipun ada radio online...

okies....bubbye semua.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...