Saturday, March 20, 2010

:: Elmeizal & Zaimah @ 20 Mac 2010 ::

Hari ini perjalanan aku ke Seremban 2… Vision Home.. Salah seorang rakan telah mengakhiri zaman bujangnya setelah 35 tahun membujang….

Aku bertolak dari rumah pukul 12.15 tgh.. lambat sikit. Sebab duk basuh ngan jemur baju. Lepas tu siap duk sibuk menyiapkan si Hamzah ngan si Irfan. Haha…

Aku tiba di rumah Elmeizal dalam jam 1.00 tgh. Orang pun tak berapa banyak. Selesa la sikit duk makan. Si Hamzah sibuk makan papadom. siap mintak tambah lagi plak tuh. Aku pun tak sempat nak amik gambar. Bukan aper..tangan ada dua jerk. Sebelah dah pegang si Irfan. Lagi sebelah pegang si Hamzah. So… tak dan la nak amik gambar bersaman pengantin. OO…yer… masa sampai tuh si Mizal tgh duk makan beradab… Tanya punya tanya…orang rumah dia orang Banting… Teluk Panglima Garang tuh….

Hampir sejam aku lepak situ…aku pun minta mengundur diri…. Apa-apa hal pun… Tahniah buat pasangan pengantin Elmeizal dan Zaimah. Muga kekal bahagia sehingga akhir hayat.

2 comments:

  1. Hi...

    Tengah surf internet, ternampak nama Elmeizal dan saya... :) Anyway, saya bukan orang Teluk Panglima Garang tapi Telok Datok...

    ReplyDelete
  2. hai ZZ....

    noted... sorry...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...