Friday, March 2, 2012

Salamzz semua dan buat Bob (Misbah)

hi All,

Sudah lama aku tak update blog aku ni.. since keje semakin banyak, aku makin tak sempat nak buat coretan.. 

Anyway, aku ucap terima kasih jugak buat semua yg sudi memblogwalking diri melawati blog aku. Insya'Allah jika aku berkesempatan aku akan melawat blog-blog korang balik.

Oh.. ye .. buat kawan ku... Misbah (Bob) tahniah sebab jadi pengantin baru. Muga ko berbahgia hendaknya. Err... mana ko dapat siput sedut besor2 hari tuh.. aku cari payah nak jumpa xxl size nih.. payah.. hehe... pe2hal pun terbaek ko punyer masak lemak siput sedut.. hehe...

'di waktu berkesempatan',
Norul....

1 comment:

  1. mekasih bro... aku pun lama tak update blog, terasa malas je... asik jalan2 blog org je. mekasih jugak dtg tu hari. bab siput sedut, tu tajaan sepupu aku made in telok gong. kutip kat area paya bakau kat pulau sekitar situ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...