Wednesday, March 25, 2009

Perjalanan Yang Meletihkan (K.Tganu)

Salamzz...


Hari semalam, aku memulakan perjalanan ke Kuala Terengganu dengan memandu. Aku bertolak dari KL tengahari, lebih kurang jam 1.15pm. Pergi berdua dengan Nicholas. Pergi ni pun sebab ada mesyuarat tapak di Kuala Terengganu. Semalam dalam perjalanan hujan lebat. Dalam pukul 3pm, kami berhenti di Hentian Temerloh. Makan2.....sebab lapor dan jgk solat dulu.

Menyambung perjalanan kami dan tiba di KT lebih kurang jam 7.00pm. Menggagau aku mencari jalan nak ke Hotel Seri Malaysia. Mana aku biasa jalan dalam bandar Kuala Terengganu nih. Kalau Kemaman ke, Kerteh ke, Dungun kira masih boleh la lagik aku tahu...(sebab dah biasa). Nasib baik jumpa. Dapat bilik pun tak dpt yang twin sharing. Igtkan bukan cuti sekolah takdeler orang nak duk kat hotel. Rupanya penuh jugak. Ish...ish..ish...

Lepas dah mandi...lepak jap sesambil tgk berita...pastuh kluar carik makan...dan jugak sesambil carik jalan nak ke site opis untuk ari nih nyer mesy. Oklah jugak..senang sikit carik.

Kira ni pepagi tadi, dah bangun...tp masih lenguh lagi...brekfast dulu..pastuh direct ke site opis. Tepi Pantai Batu Burok jerk. Metg mula jam 9.15am dan abis jam 12.30pm. Lepas abis je direct kami berdua ke Dungun...tgk satu lagi projek disana. Just nak tgk status... Abis tgk lebh kurang dalam jam 5.30pm. Minum jap tepi pantai kat Uitm Dungun. Lepas tu terus balik ke KL. Dalam perjalanan tu ada lah jugak singgah kat Kemaman....carik keropok lekor...hehe...carik satar kat kedai yg biasa tuh...dah abis lah pulok...laku betul....kempunan... aku ngan Nick sampai KL lebih kurang jam 10.15pm. Penat giler....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...